YALLA KOMPIS

EVE IS IN THE HOUSE YÄ. KIDDING, I'M IN THE BLOG!!!
Malin är världens sämsta bloggerska, jag är inne och checkar hennes blogg varje timme, men hon bloggar aldrig, seriöst. Fy skäms på dig. Haha nemen eftersom Malin knappt har berättat om helgen så kan ju jag ta och berätta att jag och Malin hade en feeet lördag! Vi började hos vikkan och sedan vare Medina på sliperiet, ös som ba den och det var fett jävla kul! Enligt mig iaf ;) Sedan vare vidare mot max och sedan sleepmode hos mig! Malin satt pricken över i:et på min helg, som hon alltid gör när jag är med henne! Fattar ni hur konstig hon är? Men det är det som gör hon till det hon är och hon är bäst! Jag älskar dig Malin, så jävla mycket, du är underbaraste! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback