Så är läget vet ni

Igår hade jag en väldigt jobbig kväll kan jag lova. Men tack & lov är allt löst nu igen! Och allt känns bättre än det gjorde innan. Ingenting ska få hålla mig nere längre. Nu jävlar, nu ska jag leva mitt liv som jag vill och skita i vad andra säger. Jag ska få tillbaka känslan jag hade i somras. Känslan om att allt är toppen och jag är lycklig! Så det så!


Tagga skola nuraaaa! Haha nejmen. Har sovmorgon så jag börjar inte förrän halv tio. Därför kom jag nyss ut ur duschen och ska snart börja fixa mig. Jag ska äta frukost också om någon undrar. Och borsta tänderna. Osvosv. Haha äh, nu ska jag sluta dryga och slänga in en ful bild på mig istället.

Hahah japp, den va ful. (Om någon undrar jätte mycket så ja, jag har en Nalle puh handduk)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy mama
ganska naket

2012-09-13 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback