my one and only

Håller seriöst på att avlida nu på naturkunskapen. Lärarn är så jävla blåst, inte ens roligt. Hatar detta.
JAG VILL HEM. NU.
Nejmen jag borde kanske sluta klaga ändå. Eller inte. Fick nyss veta att vi har matte efter detta med. Cutcut. Haha åh. Jag vill sovaaaaaaaa. Eller komma hem i alla fall. Jag pallar inte matte. Pallar inte skolan. Funderar på att hoppa av skiten. Faaaaast det kommer jag inte göra. Eller kommer jag?
Hmmm, klurigt det där. Fundera på det ni!
Äh ska återgå till att planera min begravning nu, lär ju ändå inte överleva dagen så.
Hahah okej, nu dog jag. Lärarn har sig själv som bakgrundsbild på mobilen. Haha orkar inte.
Äh. Dö. Puss.

Tur att någon gör livet värt att leva i alla fall. Söt Therese <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback