I know i should but I can't leave it alone

Fick helt plötsligt en sån jävla lust att blogga! Sååååå nu gör jag det. (no shit?!)
Som ni vet när jag haft långa perioder utan nå vettiga inlägg, så orkar jag inte skriva allt jag gjort sen dess. Men jag kan berätta lite smått om helgen. 
I fredags for jag på barnens dag med Viktoria och Therese, träffade en massa andra trevliga människor, orkar dock inte skriva alla. Aja, hade en så jävla grym kväll kan jag lova! 
I lördags gjorde jag inget på dagen (tror jag..?), sen på kvällen for jag på barnens dag igen, denna gång med Cajenny och Noomi. Precis som på fredagen träffade också många härliga människor. Gillar de flesta av Öviks folket ändå! Hade en bra kväll då också, trots omständigheterna. Sov sedan över hos Cajenny. 
Sen igårkväll for jag på Ku, om det har jag inte så mycket att säga, hade inte någon bra dag igår så.

Bjuder på en ful liten bild sen i fredags.I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback