BABY, BABY, BABY, OHHHH.

→ Hej kompis ←

NEJ JAG SKOJA. ♠

Hej fru, eller äru min man? Jag har aldrig tagit reda på det där vetu. Men iaf, jag saknar dig, jag saknar dig så jävla mycket, jag saknar dig som dagar saknar sol och nätter saknar måne, jag saknar dig helt enkelt! Du är så jävla bra, så jävla bäst, så jävla grym, så jävla allt. Åh, att du just är min, det är det bästa! Om du inte visste att du är min (bara min), så vet du det nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, ville bara att du ska veta att jag saknar dig och att jag vill ha dig vid min sida, föralltid. För du vet att det finns ett föralltid va? Jag tror på det iaf, du får göra som du vill! Men jag älskar dig Malin Viola Jasmine Häggström, jag älskar dig mest! ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback