Tyck om dig ja

HEJSAN ALLIHOPA! 
Förvånade? Jo, jag förstår det. Men Evelina tjatar ju på mig så mycket så tänkte att det är dags att verkligen ta tag i detta nu. Nu ska jag verkligen försöka blogga ofta. Jag lovar. Om nu någon annan än Eve bryr sig.. haha!
Idag har det varit en kaosig dag. På skolan i alla fall. Kommunhelvetet beter sig som idioter och tänker förstöra allt och flytta massa småbarn till Nola och köra ut några linjer därifrån till någon annanstans, kanske Park, men där finns det ingen plats, så ingen vet. Så nu är alla elever och lärare förbannade. Haha! Därför så ska vi strejka resten av veckan för att se om det ger nåt. Skönt de ändå.
Men efter skolan gick jag på stan en sväng med Rebecka, mötte sedan upp Eve och gick en sväng med henne, tog sen bussen till henne och nu har vi ätit, fikat hos hennes syrra och bara tagit igen en massa vi missat och såå.



Kommentarer
Postat av: evelina

tjenare pudding <33333
nemen seriöst, saknat dig så enormt, får inte ta så här långt tid innan vi träffas, sjuuuukt <3

2012-11-06 @ 20:47:05
URL: http://evestrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback