The last days

I söndags for jag på ku. Blev att jag, Therese, Milton och Emma sov över där. Spelade spel, pratade massa, åt chips och godis och såg på film. Vart en grym natt ändå!
I måndags for jag från församlingshemmet vid 1, kom hem, duschade osv, sen for jag och Agnes en kort sväng på stan. Sedan till Agnes, fixade oss, åt middag, kollade på Justin Bieber och One Direction klipp, sen for vi till Matilda. Hade en väldigt bra sista april men härliga människor! Kom hem efter 4 på natten och somnade vid 5.
Vaknade igår vid 10 och gjorde inte så mycket på hela dagen, satt mest vid datorn typ.

Och idag hade jag matte nationella, kändes faktiskt oväntat bra, men sen har man ju inte fått veta resultatet än så jag ska inte säga så mycket än tror jag!
Aja, vi va klar vid halv 10, vilket betydde att vi hade 2½ timmes hål. Så jag, Kattis, Matilda och Agnes drog hem till Agnes och gjorde pannkakor. Kom tillbaka till skolan vid 12 och hade två lektioner, sen slutade vi två. Så det va en rätt chill dag ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback