at Jessica's place

Gud va lat jag är va det gäller bloggen.. måste ta och fixa designen också känn jag! I alla fall byta header eller nåt, men först måste jag fota.. orkar inteeeeeeee.
Aja, i fredags kom Agnes, Kattis och Rebecka till mig, sen såg vi på Shutter Island, åt popcorn och kollade massa klipp på youtube. Hade det ba allmänt mys helt enkelt. tack för kvällen brudar!
Sen igår drog jag till Jessica vid 3. Vi prata, basta och gick till Hemköp och köpte godis. Sen vid halv 8 kom Matilda och joina oss, så då körde vi igång en film. Mitt i filmen kom även Elias och va här typ två timmar eller nå. Hade en helgrym kväll kan jag lova! Slutade med att jag och Matilda sov över här. Vaknade för nå timmar sen och har typ nyss ätit frukost. Och idag vet jag inte vad som händer. Ku ikväll i alla fall.

SNYGG JESSICAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback