22 maj

Vet att det va ett tag sen ni hörde från mig, har ba inte haft lust att blogga, har inte det nu heller egentligen.
Men jag kände ba för att skriva nåt eftersom det ba vare depp på sistone. Ni får ju inte tro att jag tagit livet av mig eller nå, så hemskt är det inte ;)
Ville ba säga att jag är glad! Sjukt glad om jag ska va ärlig. Känns inte som jag borde va det men ändå är jag det. För liksom, jag har världens bästa vänner! Dock är det en som sårat mig rejält ganska nyss, därav depp-inläggen. Men jag har insett han h*n inte förtjänar min uppmärksamhet om h*n ändå inte bryr sig så. 
Så ja, va bara det jag ville säga! Hörs när jag fått tillbaka blogglusten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback