We're all here, we're all alone in our own universe

Har inte skrivit nu på några dagar. Har bara varken haft lusten eller orken så. 
I tisdags kom Sofia till mig vid 9 på morgon, vi gjorde typ allt men ändå inget. Vi satt vid youtube, skype, gjorde lunch, åt, fotade, chillade, åt middag, bakade, såg film, åt kladdkaka osv. Sen vid tio på kvällen kom Agnes också, minns faktiskt inte riktigt vad vi gjorde då, minns ba att jag somnade ett tag.. som vanligt.
På morgonen for Sofia hem vid 9 eftersom hon hade feber och mådde inge bra alls, krya på dig vännen!
Efter att hon åkt somnade jag och Agnes om, vaknade vid 11 igen, åt frukost, såg på tv och ba gjorde inget typ. Sen så åkte hon hem vid 2 kanske. Efter det gjorde jag typ ingenting på hela dagen.

Två bilder sen i tisdags när vi fotade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback