in my mind, I'm doing all in my power to get free

Nämn något som gjorde dig glad igår: Therese, Milton  och Emmis
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kikade runt på bloggar.
Det sista du sa högt? ''Vilken jävla träng när vi gör en höger sväng'' - Hahahah
Det senaste någon sa till dig: ''Haha men precis''
Vad har du druckit idag? Mjölk och cola.
Vad var det senaste du åt? Potatis och grillat kött mmmums.
Vad var det senaste du köpte? Mins icke.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Sol och lite monligt.
Godaste glassmaken? Half baked B&J<33<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej tror fan inte de.
Sover du tungt? Tror de. Ja de gör jag.
Drömmer du mardrömmar? Nej nästan aldrig.
Trivs du med ditt jobb? Skolan funkar.
Favoritklädsel? En otight tisha och ett par sköna skinnyjeans.
Favoritlåt just nu? The A team.
Vad ser du om du tittar till höger? Vägg.
Vad gör dig glad just nu? När jag är med mina fina vänner och träna.
Vad ska du göra härnäst? åka in till stan.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött typ..
Favoritgodis? Naturgodis... M-m-mmm
Kläder just nu? Siden shorts och en t-shirt ahahah.
Sommarplaner? Hoppas på lite sommarjobb, sen blir det sthlm i maj med massa shopping och trevligheter, sedan i sommar blir det sol bad och skratt!
Hur många kuddar sover du med? 2.
Morgon eller nattmänniska? Natt typ.
Vad är viktigast för dig? Vet att ni kommer tycka jag är störd osv, men viktigast för mig just nu är att komma i form.
Är du kittlig? nej, eller ytterst i bland.
Snarkar du? Enligt Milton ja, men enligt alla andra nej. Så vet inte riktigt vad jag ska tro på.
Stjärntecken? Fisk.
Äckligaste insekten? Allihopa...
Stökigt el välstädat? Välstädat. Vilket det aldrig är i mitt rum.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar och stockholm.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina braiga vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tumblr
Det sista du sa högt? "Men haha va tråkigt"
Det senaste någon sa till dig: "Det blir ingen mat idag, jag orkar inte"
Vad har du druckit idag? Mjölk och festis
Vad var det senaste du åt? Macka
Vad var det senaste du köpte? Liftkort
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt
Godaste glassmaken? BJ, half baked ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hmm.. halvt typ
Sover du tungt? Jara
Drömmer du mardrömmar? Nej
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb, så jora
Favoritklädsel? Onepiece ♥ fast ba hemma. Annars jeans och nån tröja ba.
Favoritlåt just nu? Kan inte välja en.
Vad ser du om du tittar till höger? En kudde
Vad gör dig glad just nu? Mina vänner och musik typ
Vad ska du göra härnäst? Äta, om det nu blir någon mat.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Rätt glad, men less.
Favoritgodis? Vanlig mjölkchoklad
Kläder just nu? Mössa, underställ och mjukisbyxor haha.
Sommarplaner? Ska kanske sommarjobba. Blir nog hemma hela sommaren, så jag ska umgås med mina vänner, sola, bada och bara ha de gött!
Hur många kuddar sover du med? 2.
Morgon eller nattmänniska? Natt typ.
Vad är viktigast för dig? Mina vänner, helt klart.
Är du kittlig? Haha ja, som fan!
Snarkar du? Tror inte det, dock pratar jag i sömnen.
Stjärntecken? Jungfrun
Äckligaste insekten? Alla är äckliga, men spindlar tar nog priset.
Stökigt el välstädat? Välstädat, men jag hatar att städa, så mitt rum är stökigt jämt.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback