Fredag - Onsdag

Nu ska jag skriva och berätta vad jag gjort dom senaste dagarna tänkte jag.

Fredag: Va med Agnes och Matilda, pratade en massa, såg på Kalle Blomkvist, åt B&J och hade en allmänt mysig kväll med mina underbara vänner.

Lördag: For till Agnes, fixade oss, plockade upp Kattis och Matilda och drog till Amanda. Va inte så mycket folk när vi kom dit, men det droppade in lite eftersom. Hade en galet rolig kväll med många trevliga människor måste jag säga. Men slutet vart inte riktigt som tänkt men. Blev av med mina älskade converse också </3
Men i överlag var det en bra kväll! Så tack alla som va där!

Söndag: Sov bort nästan hela dagen, sen gjorde jag inte så mycket. Men klockan 6 drog jag och Agnes iväg på ku, där va det andra braiga människor också. Pratade och skrattade en massa. Hade en grym kväll då med! Hade en väldigt bra helg jag kan lova!

Måndag: Skola. Minns inte riktigt va jag gjorde sen, ba chilla typ. Forever alone iaf, eftersom familjen drog till fjälls på söndan.

Tisdag: Matilda följde med mig hem efter skolan, vi gjorde kladdkaka, såg på tv och pratade typ. Sen for hon hem vid halv 6, och sen gjorde jag inte så mycket mer under kvällen.

Idag: I skolan fota vi för avslutningskatalogen, hahaha herregud. Kan ju säga att vi bråkade liiiite i klassen innan, killarna mot tjejerna vetni! Alla ba va förbannade och skrek och skrattade samtidigt. Hahaha kaos. Men kul vare ändå! Sen när jag kom hem så typ städade och fixade jag tills mamma och syrran kom hem. Pappa blev tydligen kvar i fjälls.. hahah. 
Och sen dess har jag suttit på skype med Oskar, funderar på om det kanske är dags att gå och äta nån middag nu, är galet hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback