tidsfördriv

OM MIG:
1. fullständigt namn? - Malin Viola Jasmine Häggström
2. exakt ålder? - 15 år & 6 månader typ
3. bor ? - Överhörnäs
4. har du skilda föräldrar? - Nej
5. husdjur? - Två katter
6. när är du född? - 960919
7. klass? - 9:1
8. när ska du sova ikväll? - När jag blir trött
9. duschat idag? - Nej
10. pussat någon idag? - Nej
11. vad har du ätit idag? - Mackor (frukost), spagetti och köttförsås (lunch), pannkaka (middag)
12. dagens klädsel? - Onepiece
13. har du pojk-/flickvän? - Nej
14. vem pratade du med i telefon senast? - Agnes
15. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Lenore: "Ja :D<3"

FAVORIT:
16. film? - Ingen aning
17. mat? - Olika
18. dryck? - Coca cola typ
19. ämne i skolan? - Bild och musik

SENASTE:
20. personen du kysste? - ...
21. gången du hånglade? - ...
22. gången du spydde? - Minns inte
23. gången du var hög? - Aldrig
24. personen som såg dig gråta? - Minns inte

ANTINGEN ELLER:
25. svart eller vitt? - Svart
26. hund eller katt? - Båda
27. ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
28. singel eller upptagen? - Singel
29. big brother eller paradise hotel? - Inget typ
30. choklad eller lakrits? - Choklad
31. göteborg eller stockholm? - Har aldrig varit i Göteborg, så jag vet inte.
32. högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
33. coca cola eller fanta? - Cola
34. pizza eller kebab? - Beror på
35. älska eller älskas? - Båda
36. leva eller dö? - Leva

ANTAL:
37. personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning
38. gånger du haft minnesluckor? - Aldrig typ?
39. piercingar har du? - Öronen ba
40. personer du saknar just nu? - Många
41. gånger ditt hjärta brustit? - Jag vet inte

VEM:
42. vill du kyssa nu? - ...
43. hade du senast en msnkonversation med? - Är aldrig inne på msn.
44. vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen tror jag.
45. förtjänar att dö? - Joseph Kony

VAD:
46. gör dig glad? - Mina vänner, min klass osv.
47. gör dig ledsen? - Jag.
48. vad vill du helst göra nu? - Träna, höja betygen och få ordning på mitt liv.
49. vill du ha nu? - Sommar!
50. längtar du till? - Sommaren!
51. är det bästa som har hänt dig? - Mina bästa vänner.

HAR DU NÅN GÅNG:
52. hånglat med nån riktigt ful? - Nej
53. hånglat med nån som du älskat? - Ja
54. hånglat/kysst nån snygg? - Ja
55. varit kär? - Är*
56. skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - Haha ja, senast igår..
57. pussat en tjej? - Ja
58. gjort bort dig? - Ja
59. druckit alkohol? - Ja
60. lurat någon? - Ja



Kommentarer
Postat av: sabina

ÅÅÅÅH, FAN VA SÖTT NAMN DU HAR! '' VIOLA , JASMINE '' <3

2012-03-18 @ 14:02:26
URL: http://abovethewaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback