tjoho

Har verkligen inte känt för att blogga dom sista dagarna, vilket ni nog har märkt.
Men nu känn jag att det är dags att ta tag i det igen, än fast jag inte har orkat eller haft lust så har jag saknat det. Så önska mig lycka till!
Idag har faktiskt varit en bra dag måste jag säga. Och spanska lektionen, herregud säger jag bara. Vi hade ingen lärare och satt därför och spela nåt spel, sen körde vi ritleken. Har aldrig skrattat så mycket under en lektion kan jag lova! Älskar verkligen min klass vid såna tillfällen, så underbar! Önskar att jag hade hela lektionen på film så man kunde uppleva den igen, för det va så galet roligt!
Hahah jag låter störd..
Aja, haha, nu sitter jag här och väntar på att Matilda och Agnes ska komma, blir ba en myskväll för att ladda upp inför imorgon. Hoppas och tror att detta blir en toppen helg!




Kommentarer
Postat av: moa

sv: tack så mycket!

2012-03-24 @ 11:48:37
URL: http://mmojonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback