Tack för en underbar helg!

Fredag: For som sagt till stan efter skolan med Matilda, mötte upp Sofia efter nån timme eller så. Köpte två bh:ar och ett par svarta jeans. Sen for Fia, så jag och Matilda gick och åt. Vid 5 i sju gick vi ner till arenan, fick tag i biljetter till hockeyn i sista stunden. Fett härlig stämning det va där kan jag lova! Träffade även Sofia och Jessica och annat najsigt folk där. Efter hockeyn gick jag, Matilda, Jessica och några trevliga pojkar från Alne till burger king. Satt där ett tag och pratade osv. Sen gick vi upp mot stan och killarna drog efter ett tag, så då gick vi till Uh, sen drog vi hem vid 12. Jessica sov även över hos mig.

Lördag: Vaknade, åt frukost och såg på tv typ. Sen drog Jessica vid 1-2. Gjorde inte så mycket resten av dagen. Men vid halv sju for jag in till Sliperiet och mötte upp Cajenny, Filip och Linus. Träffade även Evelina där. När allt va slut där gick vi till Max, satt ba och prata och hade det trevligt. Evelina och Filip drog dock innan 11 och helt plötsligt for Linus och Cajenny vid kvart över 11 med, så jag blev lämnad ensam och väntade på min skjuts. Men Sebbe va där så jag satt och snacka med han tills pappa kom.

Idag: Vet jag inte riktigt vad som händer, måste plugga iaf, så skriver mer sen!

Bild från i januari.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback