söndag

Har ba chillat hela dagen typ, eller egentligen så har jag mest suttit och läst om Auschwitz typ. Måste börja med reportaget snart om jag ska hinna bli klar i tid.
Men vid 7 drog jag och Agnes iväg till ku. Fick smaka scones för första gången i mitt liv, helt nybakade dessutom. Jättegott vare!
Sen hade vi en jätte mysig andakt, lyckades somna och vaknade upp ensam i rummet. Sen gick jag och såg på Kalle Anka en stund och drog sen hem vid halv 11. Sen dess har jag sett på blue water high och ska nu sova. Eftersom imorgon bitti kliver jag upp tidigt och packar iordning för att sen dra till Skule med Jessica, hoppas på en toppen dag!

Så jävla ful bild. Men jag älskar dig ändå Jessica ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback