mysig kväll

Idag har jag inte gjort mycket egentligen. Ba suttit hemma forever alone typ. Haha.
Men strax efter 6 drog jag iväg till ku med Agnes. Herregud va jag älskar att va där! I alla fall när det är roligt folk där, som det var idag!
Och jag måste även säga tack till er (ni vet vilka ni är..) för att ni spillde saft, kastade äckligt papper och korv på mig. Jag uppskattar det verkligen! Men bortsett från det hade jag en riktigt bra kväll med mycket skratt! Som vanligt var det en väldigt mysig andakt också, tycker om dom mer nu än förut. Det är så mycket bättre stämning på nåt vis.
Men nu ska jag sova, då det är skola imorgon. Suck.

Inte från idag dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback