en dag i Bjästa

Vaknade i ett tomt hus imorse. Klev upp, åt frukost och gjorde mig redo inför en dag i backen. Vi for till Bjästa istället för Skule, vet faktiskt inte riktigt varför men. 
Egentligen åkte vi inte så mycket, vi va inne rätt mycket istället. Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, förut älskade jag att åka slalom, men nu blir jag less efter bara några få åk.
Men vi drog hem strax efter 2 iaf. Och jag hade ändå några galet bra timmar, man har det ju alltid kul med Jessica vetni! Måste hinna med att träffa henne igen under lovet. 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vet faktiskt inte om jag ens orkar göra något. Känns som att det får bli en hemma-kväll med film, plugg och dator omvartannat, blir nog grymt det med!

Herregud va mke egobilder jag lagt upp på sistone känn jag, inte okej! Får ta och fota nån dag istället, nån som har lust att hänga på?



Kommentarer
Postat av: jessica

JAG ÄR PÅ

2012-03-05 @ 16:25:05
Postat av: EVELINA

JAG ÄR FETT PÅ!! :D

2012-03-05 @ 16:54:47
URL: http://blogg.allehanda.se/evelinasjodin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback