3/3

Tjenare mannen!
Åh jag saknar solsidan.. och Ove. ♥ Men det va inte det jag skulle prata om sååå :)
Idag va jag ju som sagt på släktmiddag hos min faster, måste säga att jag älskar min släkt ibland!
Sen så drog jag sen till Kattis där resten av tjejerna i klassen också va. Vi gjorde va vi bruka när vi är med varann. Bara prata en massa och tjocka i oss. Så nu känner jag för att träna.. 
Idag så kommer Agnes snart hit, sen går vi ut och leker i snön! Haha måste ba säga att jag älskar ordet "leka", man känner sig som så liten igen! Men iaf så blire nog till att åka madrass och skoter osv. Tänkte tömma kameran lite fort nu med så det kommer bilder sen med.

En bild på systern min sen vi våra familjer va i fjälls förra året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback