1 mars

Vaknade vid halv 5 imorse av att hela huset skakade. Och då menar jag verkligen att det skakade. Trodde hela huset skulle rasa ihop. Fast det var bara snön som gled av taket, men rädd var jag ändå!
Aja, somnade om, klev upp 10 i 6, duschade, åt frukost och klädde på mig. Så nu sitter jag här och ska snart gå och blåsa håret och fixa mig osv. 
Och justeee, jag tror vi har en inneboende i källaren eller nåt. :o
Eller egentligen tror jag väl inte det, men det låter hela tiden därifrån. T.ex. imorse när jag klev upp så var ingen annan vaken, men det small ner ifrån källarn. Det lät som att nån stöp över nå grejer eller nåt. Fatta rädd jag var när jag skulle gå ner och hämta kläder!
Men nu måste jag fixa mig, så jag skriver när jag kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback