They gonna try to tell no, shatter all your dreams, but you gotta get up and go to bigger better things

Går verkligen trögt det här känn jag. Glömmer alltid bort att uppdatera här, sen orkar jag helt enkelt inte. Men sen sist jag skrev nåt vettigt har jag varit med Elias, massa vänner och bara chillat hemma. Jag har sett en massa filmer och ba haft det bra. Dock fattar jag inte vart sommaren tog vägen?! Jag vill ju använda sommarkläder, jag vill kunna bada och sola och va ute hela nätterna utan att frysa. Så som man brukar kunna göra på somrarna..
Har lyckats dra på mig en förkylning också, så ikväll blire till att fixa med bilderna jag knäppte på min kusin bröllop, se film med syrran osv. 
Just nu sitter jag här och myser i min stora härliga fula stickade tröja.
Hare bra hörni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback