Midsommar

Har haft en bra dag idag! Började med att jag försov mig (som vanligt) och fick stressa mig igenom allt. Sen vid 1 for vi till Lindbergs. Gick direkt till hembygdsgården och va där några timmar. Gick sedan tillbaka till Agnes och dom, åt massa och gjorde egentligen inte så mycket. Sen vid 10 for jag, Agnes och Ludde till Hampnäs där några kompisar va. Vid 11 drog Ludde hem och resten for till Therese där vi spenderade resten av kvällen med att se på pistvakt. Så jävla bra alltså!
Och nu borde jag väl egentligen sova, men är inge trött alls tyvärr.. Fast jag ska försöka ändå, så bilder kommer imorgon!

Bjuder på nå bilder från förra årets midsommar, var ju ändå med samma folk så ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback