I'm feeling great right here beside you

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit upptagen med att ta vara på dagarna och har därför inte kommit ihåg bloggen. Får se om jag kanske kommer igång nu, fast det tvivlar jag på eftersom jag har rätt fullt upp hela veckan nu, men vi ser väl.
Den här helgen har i alla fall toppen än fast det mesta inte blev som det skulle. Fredagskvällen blev rätt kaos, då allt ba sket sig, for till stan istället för lomsjön, men slutet blev bra ändå tack vare min härliga vänner!
Och igårkväll va jag också i stan, inte heller den kvällen blev som det va tänkt. Va med nåra brudar från klassen och gjorde inte så mycket egentligen, gick mest omkring. Träffade Elias också, så han va med nästan hela kvällen. Och än om det kanske inte verkade som att jag va på bra humör igår så vart det en toppenkväll ändå tack vare mina underbara vänner och pojkvän!

Världens finaste vänner har jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback