9:1 = KAOS

Imorse va det kaoooos kan jag lova!
Började med att jag försov mig och fick stressa sönder, kom till skolan kvart över 8 och fick veta att vi började 9..
Sen hade vi klassens dag, men eftersom jag går i 9:1 så hade inte vi bestämt nåt innan, så jaa, det blev fullständigt kaos när vi skulle bestämma va vi skulle göra. Ibland känns det så skönt att det blir en ny klass till hösten, än fast jag kommer sakna denna, men inte idag.
Tillslut kom vi överens om att vi skulle se film, så vi gick på ica och köpte massa gott för klasspengarna. Sedan fick vi sluta strax efter 12.
Då drog jag, Kattis och Agnes hem till Matilda för att testa frisyrer osv till avslutningen. For sedan därifrån vid halv 2. Och nu ska jag snart fara in till stan, ska köpa några grejer och sola. Sen far jag till André och Erika så ska Erika klippa och tona mitt hår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback