11 juni 2012

Hej alla avundsjuka läsare!
Näe, jag skojaaaa, kände ba för att köra en Hanna Widerstedt..
Hahah äh.
Idag har vi ba chilla hela dagen. Och efter skolan drog jag och Agnes till stan och sola en sväng. For sedan hem och sen kom Evelina hit. Vi gjorde inte så mycket, ba tog igen allt vi missat sen sist vi va med varann. Såg på Kalle Blomkvist - Mästerdetektiven också. Eller, jag såg den i alla fall, Evelina satt mest och höll för ögonen. Haha sötnos!
Men nu ska jag tvätta håret lite fort, sen hoppa i säng. Är as trött, så godnatt!

Fett söta bilder jag hitta på din facebook vännen!



Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHHAHAHA vilka jävla bilder....

du är sötnos och nu fåre banneme inte ta så jävla lång tid innan vi ses igen! <3

2012-06-15 @ 18:07:27
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback