najsssss

Lyckats glömma bort bloggen nu igen.. haha.
Men i förrgår kom Elias till mig på kvällen. Vi såg på the woman in black, som inte alls va så bra och läskig som jag hört. Men nog ryckte jag till många gånger ändå! Sen såg vi även project X, galen film kan jag lova! Sen for han hem vid 12 tror jag. 
Och igår for jag in till stan vid halv 3, mötte upp Fia sen gick vi och åt box. Satt och prata i nån/nåra timmar innan vi gick upp mot stan igen. Gick omkring ett tag innan vi träffa Nikko, Nisse och nå fler. Träffade nån alkis som ragga på mig.. haha! Sen for dom och jag for och hämta Cajenny.
Vi gick omkring och prata en massa, va så längesen jag träffade henne. Sen gick vi uppför hela hoppbacken, fatta stolt va jag när vi va där uppe! Vågade gå ner också! Haha, va faktiskt mest det jag va rädd för när jag gick upp, att jag inte skulle våga gå ner igen.
Men sen gick vi på max och efter det gick vi på resecentrum och ladda mobilen. Sedan åkte vi kundvagn i parkeringshuset, så galet kul!
Kom hem strax efter 12 tror jag efter en otroligt bra dag!



Kommentarer
Postat av: du vet

Besviken.. p12

2012-07-03 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback