Rhodos 2011 ♥

fick sån lust att titta tillbaka på alla bilder från Rhodos, galet va jag saknar det!


alla dagar med biljard ♥

åh, agnes minns du hur vi skrek den kvällen? för en liten kackerlacka, herregud va vi skämde ut oss..

vi spelade kort helaaaaaa kvällarna! (med biljardpauser såklart)

alla showerna, synd ba att jag inte tog kort på kids disco med föräldrarna, hahaha..

det eviga jagandet efter bollen

alla galet fina solnedgångar

achtung!

gruppfotooo

alla aktiviteter ♥ (och när peter va med.. roligaste kvällen!)

åsnan ♥

bruna ben ♥

milkshake ♥

fruset vatten ♥ åh minns ni när andré gav mig havsvatten? och när jag hämnades med att salta hans? hahah

baren 839582 trappor upp



Kommentarer
Postat av: agnes

ÅÅÅH , SAKNA <3

2012-01-25 @ 18:48:08
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback