tack ändå,

HAHAHAHAH JESSICA, UNDERBARA UNGE ♥

som ni kanske fattar har hon vare i farten och gästbloggat igen, hon kan verkligen få en att le även i mörka stunder :')
hihihihi aja, idag har jag vare hemma, mådde inge bra imorse sååå, men imorgon kommer jag tillbaka.. både najs och riktigt bajs.. palla skolan liksom,, men jag typ behöver mina tjejer nu.. ändå härligt att man hamna i en sån liten klass, vi är liksom 6 tjejer, grym kompis med alla 5 är jag! så himla grymt känns det att man går i samma klass som dom!

btw, om nån undrar, är jag på bra humör igen, känner att jag inte kan stå och trampa på samma ställe hur länge som helst, utan jag måste gå vidare med livet, palla va ledsen när jag vet att du inte är värd mina tårar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback