östros undernäring

galet najs med grymma vänner! vet att jag skriver om det hela tiden, men ni får verkligen inte glömma bort hur bra ni är!

de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket annat än skola, så ja, finns inte så mycket mer att säga än att det roligaste på skolan är att få lyssna på Kristians och Andrés konversationer.. sjukt kul är det! "men snälla, snälla, snälla André, snälla, mer än snäll, då är jag ju jätte snäll.. men snälla, kan jag inte få ta på ditt öra?"
hahahahah dog typ..

aja, ikväll kommer Jessica hit, vi ska ha en myskväll, och sen ska vi ut och leka i snön med hihi.. :D 
hon sover även över, så det blir grymt!
men nu ska jag röja lite på rummet, så vi hörs senare!

[email protected]



Kommentarer
Postat av: jessica

cpfulcheysitterhärochlä[email protected]

2012-01-13 @ 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback