najssssss

galet bra helg har jag haft! i fredags va jag som sagt med jessica, vi va ute och lekte i snön.. hahaha, sen så ba mös vi! gjorde kladdkaka, tjocka och såg på film typ.
igår vaknade vi vid halv 11 tror jag, sen så gjorde vi inte så mycket förrän vid 2 då hennes mamma kom och hämta upp oss, sen drog vi till jessica. vi ba chillade igen, såg på "jag saknar dig" grym film! men hemsk va den med kan jag lova!
sen åt vi och dunkade musik ett tag, tills vi drog till max, mötte upp lenore där, sprang in och köpte en lyxshake, sen for vi på coop och köpte godis, drog hem till jessica igen, sen kom agnes också. vi såg på harry potter, pratade en massa, och tjockade en heeeeel massaaa.. 
haha men helgen har vare underbar! behövde verkligen en sån här tjejhelg! pratat ut en massa om allt med brudarna. det enda som saknades va sofia. saknar dig nå sjukt vännen!




Kommentarer
Postat av: sofiaa

saknar dig också, sjuukt! Vi måste ses i veckan!

2012-01-15 @ 22:07:42
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/
Postat av: viktoria westin

SV; Eller hur! haha

2012-01-17 @ 17:28:11
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback