MOHAHAHAHAH!!

Bara för att jag är världens bästa hacker så ska jag lägga upp en bloggning här på nalmi!
Nu funderar ni säkert på vem det är som skriver. Men det kanske ni inte ska få veta... har inte bestämt mig än!
Ne jag vet vi leker en lek. Gissa vem jag är!
min musik står ut från mängden.
jag hatar katter.
jag avgudar rockmyten och alla som lever den.
jag hatar själevad skola!
jag älskar att rita? Extremt mycket..
Jag är alltid forever alone, eller jag klagar iaf alltid på det..
jag har mitt underbara crew som jag älskar och ALLTID skryter över!
Mitt blivande yrke är något alldeles speciellt.
JAG HATAR FJORTISAR!
jag svär mycket.
Jag pratar nästan bara om äldre killar.
Jag älskar att undanhålla saker om mig själv.. Mest om sex, alkohol och nikotin.

Kommit på vem jag är än?
Langa iväg en kommentar om du tror du vet vem som skrivit det här mystiska hacker inlägget!





Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

hmmm Evelina kanske? (x

rätt uppenbart :D

2012-01-07 @ 09:18:21
URL: http://sofiawikman.blogspot.com
Postat av: katten

evve lugna sig lite.. -.-

2012-01-07 @ 14:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback