matilda på ingång!

nu sitter jag här och väntar på matilda, längesen man va med den tjejen! 
när hon kommer tänkte vi gå ut och leka i snön, det har ju kommit galet mke snö dom senaste dagarna! det vill ju inte sluta snöa! vilket är både bra och dåligt, bra för att jag älskar när det är mycket snö och det är så fint, dåligt för att det är jobbigt när det snöar och det är strömavbrott hela tiden, hade tre stycken igår! galet jobbigt vare..
så jag skulle vilja att snön kunde ba hamna på backen utan att snöa ner.. det skulle va grymt bra! :D
haha men nu kom hon, så jag ska ta och va social istället!

galet söt tjej!
justefan, jag kanske måste ta bort julgrejerna snart.. hahahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback