lite normal bloggning här då

min blogg börjar bli lite emo :o får ta och göra nåt åt det! för så vill jag inte ha det!

hmm.. har inte skrivit va jag gjort sen nyår.. men 1:a januari gjorde jag ingenting, hade ingen ork.
2:a for jag till Lenore, vi gjorde inte så mycket fram till vid 6-7? då vi drog till nån klasskompis till henne, sen såg vi film där och sov även över, for hem vid 5 den 3:e, sen ba chilla vi ett tag och sen följde lenore med mig hem, agnes kom, vi såg film, sen for agnes, lenore sov och jag prata med jessica på skype, sen somna jag, klev upp vid 12? den 4:e, sen gjorde vi inte mycket (som vanligt). lenore drog hem vid halv 6, så då drog jag till max med jessica, åt, for hem vid halv 8, vi typ satt vid datorn osv. sen for hon vid 11? sen igår, den 5:e va jag forever alone, men vi hade främmande så vi fick god mat, vilket räddade kvällen.. hahah näe, det gjorde mina friends med, skype & facebook ♥
och idag är det den 6:e, vaknade för en timme sen, ska nu gå ner och äta frukost, sen kommer lenore vid 3, och vid 6 typ drar vi till sofia, för att va med henne och jessica, sen kommer även linus och gabbe, så jag hoppas och tror på en toppen kväll/natt! sover även över där så att.


GALET, FICK PANIK NU, HAR FAN INGA BILDER PÅ NÅN AV ER, ELLER JO, MEN DOM HAR JAG ANVÄNT FÖRUT OCH FÅR TYDLIGEN INTE LÄGGA UPP...... SÅ KAMERAN JOINAR OSS IKVÄLL KAN JAG LOVA!




Kommentarer
Postat av: fanny

sv; du är fin vännen!

2012-01-06 @ 16:12:49
URL: http://faannyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback