jag vet att jag kan!

mina planer morse sket sig ganska hårt, såklart kom jag inte iväg hemifrån förrän halv, och lilla bussen går mellan 07.35-07:40, så det va till att springa nästan hela vägen, men den va inte nå tidig idag så jag hann ganska precis. 
men imorgon ska det inte bli så, seriöst, galet less jag blir på mig själv, det är fan jobbigt att springa till bussen varje morgon, har ju en jävla km, så imorgon ska jag gå senast 20 över, och inte ska jag sätta mig vid datorn för att jag tror att jag har tid heller, ärligt, nu måste det gå, jag pallar inte gå till skolan fler dagar när det är så galet kallt.. 
så jag går och lägger mig nu för att orka kliva upp 06.00 när väckarn ringer imorgon, så godnatt!

that's me.. every day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback