good life

pluggapluggaplugga.. det mitt liv går ut på nu känns det som! så galet less på skolan!
tur ba att det finns spotify och skype som gör det lite roligare när man sitter här omringad av en massa sportfysik..
aja, skolan idag va faktiskt rätt chill, och imorgon lär det va ännu mer chill! jag, agnes och kattis ska fara till nordvik och kolla på skolan osv. blir borta till 3 eller nåt. galet najs ändå! känns ba lite tråkigt att man missar esteterna som 9orna ska fara och titta på i eftermiddag, det va ju så galet bra förra året! men aja, sånt är livet, man kan inte få allt man vill.

måste ba passa på att säga att jag är glad nu, små saker kan verkligen få en att må toppen! det mesta är tack vare dig, men mina vänner har verkligen fått mig att inse en massa som jag inte förstått förut också. så tack! ♥



Kommentarer
Postat av: agnes

sv; <3<3<3<3<3

2012-01-19 @ 16:09:47
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: jessica

rubriken

2012-01-19 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback