fredagkvällen

bildbomb från igårkväll med de bästa människorna!


de där jävla tofflorna..

fula..

gulligt med rosa renar!

sötnosar!

bestämde oss för att baka kladdkaka, dock va vi så tjocka så den tog slut innan jag hann ta kort på den..

galet söta vänner ändå!

trollface vetni!

galet grym han är!

fail lenore som inte ville va med på bild syns i spegeln ;)


varför peka alla finger åt kameran?



jag fick allt en bild på dig jessica!

hhahahahha älskar min och fias blickar..

säkert inge söt va?

puss påre!

grymt att man är med också

linus shuffla typ hela kvällen.. haha

tjocka som vi va, bestämde jag, lenore och sofia oss vid halv 1 för att gå till statoil norra och köpa bj..

nöjd linus? ;)



Kommentarer
Postat av: linus nöjd thurhammar

nöjd!

2012-01-07 @ 21:56:52
Postat av: agnes

tack för att du aldrig ringde ah ................ </3

2012-01-07 @ 22:36:11
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback