chill dag

galet läskigt ändå. igår kväll kom filippa in på mitt rum helt random och ba: "malin, va skulle du göra om det va strömavbrott när du vakna så att du inte kunde fixa håret?"
jag: "stanna hemma..?"

och när jag vakna vare strömavbrott! ville man dö eller? jaaaaaa.
men strömmen kom tillbaka en halvtimme innan jag skulle fara, så jag hann fixa håret ;)
och jag kan ju säga att den här skoldagen va rätt ovärd ändå, började halv tio, hade hkk, skulle egentligen ha redovisning på nå grupparbete, men det va nåt fail med varje grupp, så vi ska ha det nästa vecka, så vi satt och läste i typ 40 min istället, sen hade vi musik, lyssnade på nå låtar, sen lunch, sen spanska där vi såg på nåt program, sen hade vi ingen lärare på bilden, så vi slutade halv ett! galet grymt ändå!

men nu håller alla mina helgplaner på att skita sig, så jag måste ta tag i det nu och fixaaaaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback