Busig chey.

Hejsan, nu är jag busig och gästbloggar här på malins blogg utan att hon vet om det! Ni kanske listar ut vem jag är, men jag tänker inte säga något! Malin komma bergis ta reda på't. I alla fall så vill jag bara säga några saker.

MALIN VIOLA JASMINE HÄGGSTRÖM. Ni ska bara veta, denna flicka är en av dom underbaraste personer jag träffat. Hon är en av mina absolut bästa vänner och jag älskar henne nu och föralltid. Det är få som kan få mig på så himla bra humör som hon. Jag vet inte vad det var för liv jag levde innan jag lärde känna henne och mina andra finfina brudar! Glömmer ju inte er tjejer, Agnes, Jessica & Sofia. Har även lärt känna två pojkar som man definitivt inte klarar sig utan! Då snackar jag om Linus och Gabbe såklart. Ni är förjävla bra, det ska ni veta. Tvivla ALDRIG på er själva, för då blir jag sur. Jag mår äckligt bra med er, och om ni någonsin lämnar mig vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag saknar er något så galet! Hoppas hoppas hoppas hoppas och hoppas att jag kan ta mig till stan på lördag! WOOPS.. Nu har jag sagt för mycket, nu kan ni nog lista ut vem jag är...

Peace out dudes.
P.S. Malin, du är värd så mycket bättre och det vet du. Och DU kommer att vara den som får kexchokladen. Och jag kommer aldrig glömma att du är skyldig mig en BJ ;) Pusspuss /Din fru.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback