aldrig haft så kul på nyår som igår!

hade galet kul på nyår kan jag lova! kvällen började hos fia där jag, agnes, fia, jessica och fanny fixade till oss det sista där, lockade håret osv. 
efter det gick vi till amanda där elin också va, vi spelade spel och åt och ba hade det trevligt tills vid 8 då det börja komma fler. vi dansade, sjöng, prata, skratta och hade det galet kul. sen vid halv kvart i tolv gick vi ut och gick, såg på fyrverkerier. fast jag kan inte säga att jag va särskilt glad just då, mest förvirrad.
när vi kom in igen fortsatte vi ha kul! så sjukt härliga människor som va där! klart bästa sättet att börja 2012 på!
mot slutet vart allt cepe för min del, kunde inte va glad längre, satt ba och kollade på, snackade lite med jessica och en annan, det blev bättre, men ändå inte..
förlåt bästavän! ♥

men ändå så va nyår över mina förväntningar, så tack alla underbara människor som fanns där!

(bilder kommer senare, ska se om amanda eller fanny kan skicka några)



Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tack själv malin!

kan skicka några sen, men det blev nästan inga så du vete :o

2012-01-01 @ 20:58:57
URL: http://faannyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback