krull osv.

Godmorgon allihopa! Bloggade inget igår eftersom jag knappt rörde datorn, satt med svenskan hela dagen.
Men nu på morgon har jag så pass mycket tid att jag passar på att blogga, snällt va?
Klev upp för typ en halvtimme sen, klädde på mig och åt frukost. Sov med flätor inatt, så mitt hår var kaos. Och då menar jag verkligen kaos. Typ afro-krull.. Men jag fick lite bättre ordning på det sen. Vet att ni är galet stolta över mig!
Sååå nu måste jag gå till bussen.
Höres!

Har inte sminkat klart mig osv. så det blev en sån här rolig bild.



Kommentarer
Postat av: Linda/BiffN

hahah, mitt hår bruka också va sådär kaos när jag vaknar .. ):

2012-02-21 @ 15:20:15
URL: http://maraboulinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback