the last days

har faktiskt ingen riktig anledning till att jag inte har bloggat, har väl ba tänkt på annat typ.
men i tisdags va det som sagt alla hjärtans dag, va nog ingen som missade det pga alla "forever alone" -och "jag älskar dig" -inlägg på facebook, haha..
aja, hade ju som sagt tårttävling, alex valde killarnas tårta, så vi vann inget..
hej dålig förlorare! näemen hade vare kul och se om våran tårta hade vunnit nåt om vi fått tävla!
igår for jag och agnes till stan efter skolan, mötte upp sofia, köpte en tjocktröja, gick på waynes, fika och prata bort nån timme, eller kanske mer, gick på hemköp, köpte ballerina kladdkaka och chips (hej tjockisar!), tog bussen till sofia, gjorde mat, åt, sen satte vi oss i soffan med chips och ballerina och ba pratade ut.
så galet underbara dom tjejerna är! hade en grym kväll kan jag lova!
och idag har jag inte gjort ett skit, så har inge mer att skriva om.

sötnosarna!

haha vi kände för att va lite kärleksfulla vi med!

söt peter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback