tjejkväll för hela slanten!

Måste säga att denna skoldag har faktiskt varit bra, trots omständigheterna (kände för att låta smart), vi har liksom knappt jobbat nåt, ba chillat genom lektionerna typ! Bakade även jätte goda muffinsar på hemkunskapen, ska nog ta och försöka mig på att baka dom hemma nån gång med.
Men nog om skolan, sen jag kom hem har inte gjort så mke, som vanligt, Lenore ringde också, as najs måste jag säga!
Åt god mat, ris och kyckling, sen ba suttit vid datorn, och om en timme typ ska jag dra iväg till Rebecka. Där kommer även Kattis och Evelina vara, sen ska vi gå och köpa bj med, blir nog en toppen kväll!

Bjuder på en ful bild på mig och min kära vän Evelina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback