pärondryck

For som sagt på ku igår, va mest ba roligt folk där, så det va najs, har faktiskt saknat att va på ku!
Har till och med saknat kaoset! Så tack Filip, Elias och Albin för att ni skapade det.. Och tack även till alla som dryga jävel.. Haha näe men aja, jag hade roligt iaf, ska börja gå på ku oftare igen. 

Idag så tänkte jag egentligen va med Jessica, Lenore, Agnes och Sofia, men hade ingen skjuts + att jag måste göra svenskan, har ju inte ens kommit halvvägs genom boken.. Känns drygt, men sånt är livet antar jag!
Önska mig lycka till!

Fin bild på Emmis och pärondryck sen solberg!




Kommentarer
Postat av: EVELINA

saknar vår stuga... </3

2012-02-20 @ 19:35:00
Postat av: terrajuuu

å min hårtork :D

2012-02-27 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback