najsigt värre

förlåt för att jag vare lite off här, har ba inte orkat typ, sen har jag tillbringat helgen med mina bästavän och då varken kände jag för att blogga eller kunde.
började med att jag drog till lenore i fredags, vi tjocka, pratade, skrattade, såg film och hade det ba bra!
på lördag klev vi upp tidigt, packade iordning det sista och drog iväg mot solberg!
väl där åkte vi en massa slalom och hade ba allmänt roligt, träffade en massa underbart folk med!
iaf så sov vi där tills söndag, och båda dagarna hade jag galet roligt.
älskar dig bästavän ♥

sen igår vare ju skola som vanligt, inge speciellt egentligen.
idag däremot är det ju alla ♥ dag, så då blir tårttävling i skolan! först tävlar killarna mot tjejerna i klassen, sen dom som gjort den snyggaste tårtan tävlar vi med mot resten av skolan.
funderar på att ta med kameran också, så får ni en massa (fula) bilder sen!
aja, nu måste jag fixa mig, så jag skriver när jag kommit hem istället.

förra året vann våran klass med den här tårtan! dock va inte jag med i gruppen som gjorde den.

min grupp spårade lite.. vi skulle göra nasse i nalle puh, men kristian tyckte det va bättre med askungen bröst.. visst vare ju disney tema men hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback