galeeet

fick skjuts hem från skolan med, så skönt att slippa gå i kylan!
aja, dagen idag va galet chill! ifs är alla fredagar chill, 
började dagen med att bränna omeletten på hkk:n, najs de! sen hade vi musik, roligaste musik lektionen på länge kan jag lova! älskar verkligen min klass ibland!
sen lunch och efter det hade vi spanska, gjorde nå små orduppgifter, sen hade vi bild, gjorde typ inget egentligen, pimpade min mobil med ett hjärta jag fick av filip ba.
va faktiskt en riktigt rolig dag! kommer sakna själevad när jag går ut.
ikväll ska jag iaf nog va med linus och cajenny, får se om det blir nå fler och vad vi hittar på, det är inte riktigt klart än, men jag hoppas på en grym kväll!

just nu.
sitter invirad i en filt och fryser, så galet kallt det är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback