fett med super najs

Efter att dom for igår gick jag och Lenore och la oss, sedan såg vi klart på Lejonkungen, dock tror jag Lenore somnade innan den va slut haha!
Sen idag vaknade jag av Lenores alarm klockan 9, säkert ingen hjärtattack där heller, vart så galet rädd, mobilen låg alldeles bredvid mig och sen hade hon världens högsta ljud, man dog ju!
Men lyckades somna om, sen klev vi upp vid kvart över 11, åt frukost, sen letade vi fram utekläder till Lenore. Efter det gick vi ut och lekte i snön.. hahaha, näemen det va en massa folk utanför oss, fråga mig inte varför, men så vare iaf, så vi grillade, åkte madrass och brottades typ! Härligt värre!
Efter ett tag gick vi in en sväng och värmde oss en stund och sen gick vi ut och körde skoter! Hade varken åkt eller kört något i år, så det var galet härligt! Lenore tyckte till och med att jag va bra på köra, säkert inge stolt jag blev! haha.. Körde 70 också! Och Lenore gjorde så vi nästan tippade också, skrek ju lite kan jag lova..
Men nu har hon nyss farit, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Tack för dessa två dagar bästavän!



Kommentarer
Postat av: lenore.

Tack själv bästavän! LOVE YOU<3

2012-02-26 @ 19:31:32
URL: http://playingwithcrayons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback