dagen typ

Kryade på mig rätt snabbt efter det sista inlägget, så jag tog mig en dusch och kände mig sen helt pigg. Så vid 4 drog jag till Matilda, där även Agnes, Elias och Emma va. Sen drog vi igång en dokumentär om Auschwitz och efter en stund kom även Kattis. Filmen var 285 min, men vi såg långt ifrån hela. Helt sjukt allt som hände där, förstår inte hur tyskarna kunde bete sig sådär mot judarna, och att SS-soldater som levde när dom gjorde dokumentären fortfarande inte tycker att dom gjorde fel. Det är ba sjukt.
Aja, kom hem strax innan 8 iaf, åt middag och sen hamna jag vid datorn. Ska nog snart börja dra mig mot sängen, men först ska jag renbädda! Men det blir nog inga fler inlägg idag iaf. Så godnatt!

Kände inte för att ta nån bild på mig själv idag, så det fick bli en gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback