25 sanningar om mig

- jag är rädd för allt möjligt hela tiden
- jag har svårt att lita på folk när dom säger nåt positivt om mig
- jag har lättare för att gilla yngre killar
- jag hatar att va lång
- jag har världens underbaraste bästa vänner
- jag klarar mig inte utan datorn och mobilen
- jag missar bussen ofta och får gå till skolan
- jag har jätte svårt för att koncentrera mig på skolan
- jag tänker alldeles för mycket
- jag kan sitta i timmar och inte göra någonting alls
- jag älskar min klass, ibland
- jag är less på mig själv
- jag har hatat många helt utan anledning egentligen
- jag kämpar varje dag med att bli en bättre människa
- jag vill flytta
- jag skulle inte klara mig utan musik
- jag har panik för att börja gymnasiet
- jag pratar hela tiden om snygga killar
- jag är rädd för att vara mig själv och har på det sättet förstört mitt liv många gånger
- jag bryr mig alltid om vad andra ska tycka
- jag tar åt mig av allt negativt folk säger om mig
- jag tycker inte om mig själv
- jag hatar att vara ensam, men ändå älskar jag det
- jag älskar killar med snygga kläder
- jag är less på att bli sårad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback