1/2 - 2012

hade elevens val idag, fick spanska med kattis och agnes, kan ju säga att vi hamnade i den läskigaste gruppen som finns, livrädd hela tin.. hahahah..
aja, ifall så slutade vi 12 idag med, bussen va typ en halvtimme sen, vilket sög, och inte blev det bättre av att det va iskallt och carl/henke putta ner mig i snödrivan heller.. frös ihjäl!
men jag hade ju annat trevligt sällskap iaf! linnea följde även med mig hem också, vi checkade lite om gymnasiet och linjen vi funderar på att gå, letade även lägenheter i sundsvall, hittade inte direkt nåt, men det är ju ändå inte än jag flyttar.
vi bakade kladdkaka och såg på film också, as najs!
sen hon for har jag gjort pannkaka, ätit och sen ba dega framför datorn, nivet som vanligt. men nu ska jag gå tillbaka till att inte göra nåt, så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback