Tråkigt inlägg utan bilder. Men skyll på Eve

Hej folket! Har inte orkat skriva nåt på nå dagar nu, som vanligt, haha..
Men i förrgår for min familj och Agnes familj till Skeppsmaln. Hade det supermysigt och roligt där! Bilder kommer sen då jag är hos Evelina nu.
Sen på kvällen for jag och Agnes och köpte B&J, sen for vi hem till mig och såg film, Matilda kom också och joinade oss. Va en grym dag/kväll/natt de där!
Sen igår låg jag och kollade på how i met your mother hela dagen. sen vid halv 9 gick jag ut och gick. Kom hem vid 11 efter mycket panik! Tänkte inte på hur långt jag gick och att det skulle bli mörkt och dimmigt, så jag ringde både Oliver och Tobbe på vägen hem. Hahah!
Sen klev jag bara upp, åt frukost och drog till Eve. Men nu ska vi göra mat. Så jag skriver väl här senare eller nåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback